Technik – administratívny pracovník
Miesto výkonu práce
- Bratislava, Slovensko
Mzdové podmienky (brutto)
- 1 600 €/mesiac
- Finálne mzdové ohodnotenie bude závisieť od praxe a skúseností vybraného kandidáta
Druh pracovného pomeru
- Plný úväzok
Termín nástupu
- Dohodou
Do nášho tímu CSIRT.SK hľadáme kolegu so záľubou v technike, ktorý nám pomôže s administratívou verejných obstarávaní a celého chodu organizácie.
Náplň práce
- Zabezpečovanie prác spojených s prípravou procesov verejného obstarávania (VO): príprava požiadaviek na VO, vyhodnocovanie, kontrola súťažných podkladov, zabezpečovanie podkladov pre uzatvorenie zmluvného vzťahu, vypracovanie súťažných podkladov pre VO.
- Vykonávanie činností spojených s prieskumom trhu, vypracovávanie návrhov zmlúv v rámci VO v spolupráci s právnym oddelením.
- Zabezpečovanie postupov verejného obstarávania.
- Vedenie registratúry, dbanie na vybavovanie písomnej agendy organizačného útvaru v stanovených termínoch, gramatickú správnosť a kompletnosť dokumentácie.
- Archivácia dokumentov v súlade s platným Registratúrnym poriadkom.
- Súčinnosť pri tvorbe odborných textov a vzdelávacích materiálov v oblasti bezpečnostnej politiky.
- Vedenie komplexnej evidencie a správa pridelených úloh.
- Príprava utajovaných písomností.
- Spolupráca na príprave projektovej dokumentácie a implementácii projektov spolufinancovaných z prostriedkov EÚ.
- Podpora používateľov, riešenie základných IT problémov a pomoc kolegom pri práci s počítačmi a softvérom, diagnostika a analýza problémov (tlačiarne, softvérové chyby a podobne)
- Správa pracovných staníc – inštalácia, konfigurácia a aktualizácia operačných systémov, konfigurácia nových počítačov, systémové obrazy, základné nastavenie
- Spolupráca pri inštalácii a správe serverov, sieťových zariadení a bezpečnostných riešení
- Správa účtov a pridávanie používateľov do systémov
- Základy IT bezpečnosti a pomoc pri nastavovaní antivírusových riešení a iných bezpečnostných opatrení
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ochota nechať si vykonať bezpečnostnú previerku (resp. už získaná previerka výhodou)
- Bezúhonnosť
- Schopnosť koncepčne a analyticky myslieť
- Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail a proaktivita
- Prax vo verejnom obstarávaní výhodou, nie podmienkou
- Schopnosť zvládať stres a tlak
- Samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- Zmysel pre evidenciu
- Silná orientácia na dosahovanie cieľov
- Schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme
- Nemusíš mať veľa skúseností, ale ukáž, že sa chceš učiť
- Základná znalosť Windows 10/11
- Skúsenosti s inštaláciou a konfiguráciou PC, notebookov, tlačiarní a periférií
- Schopnosť diagnostikovať a riešiť bežné IT problémy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Home Office (5 dní mesačne)
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Možnosť príspevku na Multisport kartu
- Príspevok na DDS
- Skrátený týždenný pracovný čas – 37,5 hodín
Jazykové znalosti
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
- Minimálne 2 roky praxe
- Uchádzač má skúsenosť s procesmi verejného obstarávania
Ak máte záujem, pošlite nám svoj životopis na info(at)csirt.sk a povedzte nám o svojich zručnostiach.