Technik – administratívny pracovník

Miesto výkonu práce

  • Bratislava, Slovensko

Mzdové podmienky (brutto)

  • 1 600 €/mesiac
  • Finálne mzdové ohodnotenie bude závisieť od praxe a skúseností vybraného kandidáta

Druh pracovného pomeru

  • Plný úväzok

Termín nástupu

  • Dohodou

Do nášho tímu CSIRT.SK hľadáme kolegu so záľubou v technike, ktorý nám pomôže s administratívou verejných obstarávaní a celého chodu organizácie.

Náplň práce

  • Zabezpečovanie prác spojených s prípravou procesov verejného obstarávania (VO): príprava požiadaviek na VO, vyhodnocovanie, kontrola súťažných podkladov, zabezpečovanie podkladov pre uzatvorenie zmluvného vzťahu, vypracovanie súťažných podkladov pre VO.
  • Vykonávanie činností spojených s prieskumom trhu, vypracovávanie návrhov zmlúv v rámci VO v spolupráci s právnym oddelením.
  • Zabezpečovanie postupov verejného obstarávania.
  • Vedenie registratúry, dbanie na vybavovanie písomnej agendy organizačného útvaru v stanovených termínoch, gramatickú správnosť a kompletnosť dokumentácie.
  • Archivácia dokumentov v súlade s platným Registratúrnym poriadkom.
  • Súčinnosť pri tvorbe odborných textov a vzdelávacích materiálov v oblasti bezpečnostnej politiky.
  • Vedenie komplexnej evidencie a správa pridelených úloh.
  • Príprava utajovaných písomností.
  • Spolupráca na príprave projektovej dokumentácie a implementácii projektov spolufinancovaných z prostriedkov EÚ.
  • Podpora používateľov, riešenie základných IT problémov a pomoc kolegom pri práci s počítačmi a softvérom, diagnostika a analýza problémov (tlačiarne, softvérové chyby a podobne)
  • Správa pracovných staníc – inštalácia, konfigurácia a aktualizácia operačných systémov, konfigurácia nových počítačov, systémové obrazy, základné nastavenie
  • Spolupráca pri inštalácii a správe serverov, sieťových zariadení a bezpečnostných riešení
  • Správa účtov a pridávanie používateľov do systémov
  • Základy IT bezpečnosti a pomoc pri nastavovaní antivírusových riešení a iných bezpečnostných opatrení

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ochota nechať si vykonať bezpečnostnú previerku (resp. už získaná previerka výhodou)
  • Bezúhonnosť
  • Schopnosť koncepčne a analyticky myslieť
  • Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail a proaktivita
  • Prax vo verejnom obstarávaní výhodou, nie podmienkou
  • Schopnosť zvládať stres a tlak
  • Samostatnosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • Zmysel pre evidenciu
  • Silná orientácia na dosahovanie cieľov
  • Schopnosť pracovať, komunikovať a zdieľať informácie v tíme
  • Nemusíš mať veľa skúseností, ale ukáž, že sa chceš učiť
  • Základná znalosť Windows 10/11
  • Skúsenosti s inštaláciou a konfiguráciou PC, notebookov, tlačiarní a periférií
  • Schopnosť diagnostikovať a riešiť bežné IT problémy

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Home Office (5 dní mesačne)
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • Možnosť príspevku na Multisport kartu
  • Príspevok na DDS
  • Skrátený týždenný pracovný čas – 37,5 hodín

Jazykové znalosti

  • Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

  • Minimálne 2 roky praxe
  • Uchádzač má skúsenosť s procesmi verejného obstarávania

Ak máte záujem, pošlite nám svoj životopis na info(at)csirt.sk a povedzte nám o svojich zručnostiach.

Posledná aktualizácia